Karak کارک
چگونه با رد پروژه از سوی کارفرما مقابله کنیم
تاربخ انتشار : دوشنبه، 09 شهریور 1394   |   موضوع : فریلنسینگ و دورکاری
چگونه با رد پروژه از سوی کارفرما مقابله کنیم

بر اساس یک گزارش در سال 2014 از اتحادیه فریلنسری، 53 میلیون شغل مستقل در ایلات متحده وجود دارد که 35 درصد آنها نیروی کار دورکار هستند.

پیمانکارِ خود اشتغال بودن به این معنی است که شما نیاز به گرفتن شغل دارید و ممکن است اغلب این شغل ها رد می شود. اما مدیریت رد کار انجام شده توسط مشتری خصوصا در ابتدا کار آسانی نیست.

 

در اینجا برخی از روش های مهم برای مدیریت این اتفاق یعنی رد کار توسط مشتری را بیان می داریم:

 

از کارها فیدبک و بازخورد بگیرید

تحقیق کنید که مشتری چه چیزی را در مورد کار دوست ندارد. نگاهی تحلیلی و هدفمند به آن چیزی که واقعا کار نمی کند، بیاندازید. در برخی موارد، شما ممکن است دری را برای یک کار تازه بگشایید، آن هم تنها با متقاعد کردن مشتری به اینکه شما می توانید به صورت کامل آنچه را که دوست ندارید، تغییر  و یا در آن تجدید نظر کنید.

 

کار خود را سفارشی کنید

اصل اساسی کسب و کار این است که آنچه برای یک مشتری جواب می دهد، برای سایر مشتری ها جواب نمی دهد. کارها به یک اندازه برای همه مناسب نیستند. پس از یک رد شدن کار، آن را بررسی کنید و راه هایی را که می تواند آن را بهتر برای مشتری سفارشی نماید، امتحان کنید. حتی اگر کار شما فوری هم باشد، ممکن است الزام در پیاده سازی بخشی خاص از کار توسط شما برای مشتری خیلی بدیهی به نظر برسد.

 

دلایل رد کار را تجزیه و تحلیل کنید

تمرکز را بر روی این قرار دهید که چه نوع مشکلی اتفاق افتاده است. آیا زمان کار بیش از حد طولانی یا کوتاه بوده است؟ آیا بیش از حد مبهم یا خاص بوده است؟ آیا پاسخ قانع کننده ای برای انجام وجود دارد؟ تعیین کنید که آیا کار شما به خوبی عمل می کند. اگر نه، شما می توانید مهارت خود را از هر طریق از ایستادن و تمرین کردن جلوی آینه و بهبود تکنیک های سخنوری خود گرفته تا کار بر روی نحوه نوشتن ارتقا دهید.

در ذهن داشته باشید که اگر شما کلمه "نه" را به دفعات می شنوید، ممکن است نیاز باشد که تغییراتی اساسی در استراتژی کاری خود ایجاد نمایید.

 

دقیق قیمت گذاری کنید

کارها می توانند به خاطر قیمت محصول یا خدمت رد شوند. مطمئن باشید که کارتان و یا مخصولاتتان را بر اساس نرخ و تورم فعلی بازار و اینکه قابلیت جذب مشتری را دارد، قیمت گذاری کنید.

 

کار را شخصی تلقی نکنید

گفتن از عمل کردن راحت تر می باشد، درست است؟ فقط به یاد داشته باشید که نخستین کتاب هری پاتر J.K. Rowling پیش از اینکه انتشارات زرنگ و موفق! بلومزبری(Bloomsbury) آن را قبول کند، توسط 12 انتشاراتی رد شد. یک کار ناموفق به این معنی نیست که شما شکست خورده اید؛ این اتفاق صرفا به این معناست که کاری را که شما فرستاده اید، در آن لحظه برای آن مشتری مناسب نبوده است.

 

به رویداد رد کار با دیدگاه مثبت نگاه کنید، و به یاد داشته باشید که مسیرِ به سمت موفقیت، همواره ممکن است با زمین خوردن هایی همراه باشد. برخی از کارها می گیرد و برخی خیر – اما مسلما همه آنها بخش مهم و با ارزشی را از سفر کسب و کار شما تشکیل می دهند.

 

© کلیه حقوق برای سایت کارک محفوظ می باشد. 1396 up
shopify analytics tool